top of page
Contact Lenses

בלוג

טרנדים בצורה


צורות שונות של מסגרות מחמיאות לצורות שונות של פנים. איך יודעים מה מתאים למה? העיקרון הכללי הוא התאמה הפוכה = תמיד נבחר מסגרת בצורה שונה מצורת הפנים. למשל... לפנים מאורכות נבחר מסגרות עגולות. העיגול "שובר" את המבנה המאורך של הפנים ומטשטש אותו. לפנים עגולות נבחר מסגרת חתולית או מרובעת שתייצר אשליה של פנים מחודדות יותר. 

עכשיו שאנחנו יודעים להתאים, בואו נלמד על הצורות הטרנדיות של 2024.

נתחיל מהסוף :  כמו בצבע, גם בצורות, המסר האופנתי לשנת  2024 הוא בולטות.  Go big or go home.   האובר סייז חוזר לכבוש את האופטיקה. מסגרות ראיה ושמש אוברסייז, פה להישאר. הטרנד הכי חם בעולם. שיק בלתי מתפשר למראה מלא  נוכחות, שמקרין אופנתיות ובטחון.


מסגרות האוברסייז המרובעות - הטרנד האהוב על כל מעצבי העל, וזה שטום פורד בחר להדגיש בתצוגת האופנה האחרונה שלו. בקיץ הזה נראה חזרה למשקפי שמש ומשקפי ראיה בצורת ה"טלוויזיות" שזכורות לנו משנות ה70 – הלוק המושלם לכוכבים ביננו. רוצים להרגיש אופנתיים ובטוחים? אלו ללא ספק המשקפיים בשבילכם.  




Flat Top Frames: The past meets the future

מסגרות עם חלק עליון שטוח מספקות מראה עדכני ומלא בטחון, על גבול הקשוח. למביני עניין. 




טרנד נוסף הוא הטרנד הגאומטרי, והשנה הצורה הגאומטרית המועדפת על המעצבים היא המשושה. בכל הגדלים ובכל החומרים, מסגרות בצורת משושה או מתומן, מחמיאות למרבית צורות הפנים ומסיפות "סקרנות" . זוית חדשה על אופנה.


גם הצללית החתולית מקבלת פרשנות חדשה בשנת 2024. היא גדולה יותר, בולטת יותר ומלאת נוכחות. למראה עם אמירה בולטת כבר לא לנשים בלבד.








 

השנה הפוקוס זז טיפה ממסגרות הטייסים לנווטים. מסגרות הNAVIGATORS (צורת טייסים מרובעת) מתעוררות לתחייה והפעם בפרשנות בוהמיינית ללוק שאי אפשר להתעלם ממנו. מסגרות בצורת נווט אובר סייז עם אצטט בצבעוניות מיוחדת למראה עדכני ומתוחכם, שמקבל שידרוג טרנדי בשילוב של עדשות מגוונות.


באמת חשבתם שהמסכות כבר מאחורינו? אז זהו שלא. טרנד מסגרות ה"מסכה" ממשיך לשלוט בעולם. אומנם בארץ הטרנד לא ממש תפס, אבל ברמה העולמית, אי אפשר להתעלם ממנו. משקפי המסכה בעלי העדשה האחת בולטים, פונקציונאליים וטרנדיים. כמעט כל מעצב ומותג על מרגישים מחויבים לעצב לפחות דגם אחד בקולקציה....

 











bottom of page