top of page
Contact Lenses

בלוג

טרנדים חברתיים / סביבתיים

 

מקיימות לחדשנות - המהפך בעולם המשקפיים

שימוש בפלסטיק מבקבוקים ממוחזרים, עדשות עשויות מחומרים ירוקים וטבעיים. אף אחד לא יכול להתעלם מהקיימות. מקולקציות קפסולה ידידותיות לסביבה, ועד פטנטים בלעדיים ואפילו פרסים ייעודיים בכל תערוכות המשקפיים הבינלאומיות.


אנו גאים לשתף שקולקציית המשקפיים של טומי הילפינגר זכתה בפרס הקיימות היוקרתי בתערוכת MIDO -

(SCE) Certified Sustainable Eyewear,

בזכות השימוש החדשני בחומרי אצטט ממוחזרים בשיעור של מעל 95% לצד עדשות שאף הן מחומרים ממוחזרים. העיצוב המוכר והאופנתי של המותג טומי הילפינגר משתלב היטב עם הפתרונות הירוקים שפותחו, תוך שמירה על האסתטיקה והאיכות הגבוהה שלשמה הוא ידוע.




  המגמות החברתיות לא פוסחות על תחום המשקפיים והטרנדים חושפים אותנו לעולמות חדשים.

 

עולמות ההייטק, משלבים התפתחות, קידמה וטכנולוגיה ואלו חדרו לשוק המשקפיים בסערה ויצרו קטגוריה חדשה - High-tech luxury – מותגי משקפיים ששמים דגש על תהליכי ייצור עתירי טכנולוגיה מתקדמת במטרה להגיע לשילוב אופטימלי של נוחות, אלגנטיות ותחכום. היוקרה שבקדמת הטכנולוגיה.




ומהצד השני של המטבע,  Old money meets the new era - כסף ישן פוגש את העידן החדש. טרנד היוקרה הנצחית, הקלאסית, זאת שמזהים גם בלי לדעת... פוגש את העדכניות של 2024.  בעולם האופנה קראו לטרנד הזה  silent luxury אנחנו קוראים לזה פשוט סטייל.




נסיים בפעילות גופנית. או לפחות בטרנד הקשור אליה בעולמות המשקפיים. הכירו ביטוי חדש Athleisure eyewear - משקפיי ספורט-פנאי, עולם האופנה היוקרתי מאמץ את הלוק הספורטיבי, לא רק טייץ וחליפות טרנינג באופנה, גם משקפיי  ספורט-פנאי Functional meets fabulous .















bottom of page