top of page
Contact Lenses

בלוג

נמצא חד הקרן האחרון!


ספורטיבית וחדשנית - CARRERA

במונחים של היום, מותג המשקפיים "CARRERA" יזכה בתואר חד קרן ולו רק בזכות המצאות ששינו את עולם המשקפיים, אג'נדה ברורה שדוגלת בהובלת השוק ושיתופי פעולה יוצאי דופן.

  • המותג נוסד באוסטריה בשנת 1956 עם קריצה ברורה לעולם הספורט: קררה הוא שמו של מסלול מירוץ מכוניות החוצה את מקסיקו וארצות הברית ונחשב למסלול האתגרי ביותר בעולם.



  • עם השנים המותג צבר פופולאריות מטורפת בקרב סלבס (רשימה חלקית: ג'י לו, קריס גאנר, מלומה וונסה האדג'ס), כיכב בסרטים (אל פאצ'ינו ב"פני צלקת") ובסדרות טלויזיה (דון ג'ונסון ב"מיאמי וייס").

  • אחת ההמצאות החשובות ביותר בהסטוריה של המשקפיים שייכת למייסד CARRERA ויליאם אנגר: OPTYL, פלסטיק קל משקל ובעל עמידות יוצאת דופן היודע להסתגל לצורת הפנים ולזכור אותה כל פעם מחדש. כדי לסבר את העין מעל 50% מכלל מותגי היוקרה בעולם כיום משתמשים בחומר הזה.

  • קרבתו הגאוגרפית של המותג להרי האלפים, הובילה לפיתוחים מרשימים בתחום משקפי הסקי, כמו למשל משקפי המסיכה הידועים.


  • ולא רק סקי – מחלקת הפיתוח של CARRERA הצליחה לתכנן לא פעם משקפיים אופנתיים ופרקטיים לתחומי ספורט שונים, ושיתפה פעולה עם נהגי פורמולה 1 ,שחקני אולימפיאדה ולא מעט ארועי ספורט גדולים.



  • שיתוף הפעולה האחרון של CARRERA, שהוכרז ממש זה מכבר, הוא עם יצרנית האופנועים דוקאטי. לשני המותגים DNA זהה המאמין בתשוקה לעיצוב ולספורט תוך כדי הקפדה פנומנלית על סגנון יוצא דופן, טכנולוגיה וחדשנות. דגמי הקולקציה קלים, ארגונומיים ועדינים המותאמים לחבישה מתחת לקסדה. יש את זה ביותר גאוני?



  • מה מחכה לנו בקולקציית הקיץ הקרובה? דגמים המבוססים על טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב חדשני ונועזות – בדיוק כמו המותג עצמו. בין שלל דגמי משקפי השמש והראיה אפשר למצוא גזרות חדשות למשקפי המסיכה האייקוניים, משקפיים מתוחכמים עם גשר אף כפול, משקפי ראייה ריבועיים בדוגמת אובר סייז (זהירות הם לוהטים!!), דגמים עדינים שהם ממש כמו "עור שני" לפנים וכמובן דגמים ספורטיביים ייעודיים לפעילויות שונות.





bottom of page